Bryllupsfotografering af vielsesringe

Dette brud og brudgom er begge tjener i hæren, og begge er pistol entusiaster. Jeg spurgte den nette om han havde deres geværer handy, og en kugle , og kom op med denne skudt som en af ​​ringetonerne skud. Dette billede blev taget i tilgængelige lys , under et telt udendørs. EOS 5D Mark III med EF 100mm f/2.8L IS , ISO 2500, f/16 , 1/125 .
Dette brud og brudgom er begge tjener i hæren, og begge er pistol entusiaster. Jeg spurgte den nette om han havde deres geværer handy, og en kugle , og kom op med denne skudt som en af ​​ringetonerne skud. Dette billede blev taget i tilgængelige lys , under et telt udendørs. EOS 5D Mark III med EF 100mm f/2.8L IS , ISO 2500, f/16 , 1/125 .

bryllupsfotografering

I min karriere i fotografering , har jeg valgt ikke at fokusere på bryllupper som en forretningsmodel , og skyde kun et par hvert år. Jeg forsøger at undgå at blive “traditionel” i min tilgang til bryllupper , blanding traditionelle skud eller typer af skud med min egen tilgang , som måske eller måske ikke er blevet lånt fra andre fotografer jeg har arbejdet med .

Læs mere fotografering af vielsesringe

Et sådant skud er ringen skudt. Det er hvad der er kendt som en detalje skud , og mens dette ikke kan være den vigtigste skudt af brylluppet, er det en af ​​de skud , der hjælper sætter tonen i et album, og kan give mulighed for en masse kreativitet , hvis du har den tid. Hvis skuddet mislykkes, vil det helt sikkert blive bemærket.

Bruden og brudgommen i dette bryllup havde en særlig affinitet til stranden, og bragte en strand tema til deres bryllup. Skaller var spredt over bordene. Jeg valgte et par og hurtigt skudt ringene på et bord. Værelset var lyse med dagslys hælde i vinduerne i nærheden, og jeg satte min blitz til at hoppe fra loftet for at tilføje bare en anelse mere lys . . EOS -1D X , EF 100mm f/2.8L IS. ISO 800 , 1/250 , f/5.6 .
Bruden og brudgommen i dette bryllup havde en særlig affinitet til stranden, og bragte en strand tema til deres bryllup. Skaller var spredt over bordene. Jeg valgte et par og hurtigt skudt ringene på et bord. Værelset var lyse med dagslys hælde i vinduerne i nærheden, og jeg satte min blitz til at hoppe fra loftet for at tilføje bare en anelse mere lys . . EOS -1D X , EF 100mm f/2.8L IS. ISO 800 , 1/250 , f/5.6 .

Der er mange måder at gå om disse typer af skud, nogle mere kliché end andre. Den ene, der altid kommer til at tænke er et skud af ringene hvilende på invitationen, eller ringene kaster en skygge af et hjerte på en bibel åbnet til 1. Korintherbrev . Min præference er at finde noget personligt , der forbinder ringene til bruden og gommen , ellers vil jeg trække noget fra dagens tema . Det kan tage nogle grave med dine kunder at finde den personlige forbindelse , måske en historie om, hvordan de mødtes, eller noget, de deler sammen, men når du finder det , kan det gøre at skyde ringen skudt en meget mere sjov. Hvis jeg ikke kan finde en personlig forbindelse , vil jeg bruge blomster, buket eller en endda en champagne kork. Vær kreativ . Der er mange måder at fotografere vielsesringe , der vil gøre dem skiller sig ud .

Der var ingen altoverskyggende tema på dette bryllup , og som en anden skytte , jeg ikke havde tid til at komme til at kende bruden og gommen . Jeg fandt en blomst arrangement og spillede med flere arrangementer før afregning på denne ene. EOS 5D Mark III , EF 100mm f/2.8L IS. Jeg hoppede blitzen fra loftet for dette skud. ISO 800 , f / 8 , 1/200 .
Der var ingen altoverskyggende tema på dette bryllup , og som en anden skytte , jeg ikke havde tid til at komme til at kende bruden og gommen . Jeg fandt en blomst arrangement og spillede med flere arrangementer før afregning på denne ene. EOS 5D Mark III , EF 100mm f/2.8L IS. Jeg hoppede blitzen fra loftet for dette skud. ISO 800 , f / 8 , 1/200 .

Teknisk, mens et makroobjektiv er nyttigt , det er ikke absolut nødvendigt. Du kan fremhæve ringene i enhver indstilling, du vælger, men vær forsigtig med ikke at lade dem fare vild i indstillingen. Typisk bruger jeg en Canon EF 100mm f/2.8L IS makroobjektiv , men enhver linse, der vil lade dig komme forholdsvis tæt vil arbejde, afhængigt af din komposition. Ideelt set ville jeg bruge off- kamera blitz hver gang, men bryllupper tendens til mig hurtig bevægelse begivenheder , og der er ikke altid tid til at gøre det på den måde, du foretrækker . I dette tilfælde vil jeg oprette en lille reflektor eller bounce -kort til at hoppe flash og giver en bedre kvalitet lys. Jeg vil ofte prøve flere vinkler for at få forskellige udseender . Udendørs bryllupper i løbet af dagen er en smule lettere. Jeg vil kigge efter et skyggefuldt område og skyde ringene i det tilgængelige lys .

Ring skud er ofte min mest sjove skud af dagen. Der er ingen understreger om deres hår eller makeup , og ingen forsøger at trække deres opmærksomhed i en anden retning . Så brug ringen skudt som din øjebliks fred på en ellers travl dag, og have lidt sjov med det.

Leave a Reply

